שְׁאֵלָה:
האם יש דרך פשוטה לחישוב דרישות האנרגיה לטרק
Rory Alsop
2012-01-25 05:21:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אם אני יודע שהמסלול שלי ייקח x ימים, מעל פני השטח y, עם שינוי בגובה z, בטמפרטורות של p, האם יש כלל אצבע פשוט שיאפשר לי לחשב את דרישות המזון?

מים הם יחסית קלים, אבל אני תמיד מוצא את עצמי טועה בצד של יותר מדי אוכל בתרמיל שלי.

מחשבה מעניינת @MatBanik - לא בזמן טיול, לא.
שְׁלוֹשָׁה תשובות:
#1
+6
xpda
2012-01-25 05:47:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

2000 קלוריות הן כמות הדיאטה היומית ה"רגילה ", ולכן בדרך כלל אני חותרת ל -3000 קלוריות ליום פלוס 1 עד 3 ימים נוספים, במקרה שאני מתעכבת או מוסחת ומעוניינת או צריכה להישאר בחוץ זמן רב יותר. ובדרך כלל אני אורז אוכל.

זה "סטנדרטי" לנשים, 60 ק"ג, עבודה בישיבה, ללא פעילות גופנית, תנאי אכלוס חמים.
#2
+6
Timothy Strimple
2012-01-25 06:37:55 UTC
view on stackexchange narkive permalink

תוכל לקבל אומדן גס משימוש באתר לאומדן קלוריות מקוון. הקפד להשתמש בכזה שמקבל משקל כמשתנה, והוסף את משקל החבילה שלך למשקל גופך. אני בחור גדול והייתי שורף מעל 4000 קלוריות ביום וטיול במשך 6 שעות עם חפיסה. רוב החישובים לא ייקחו פרטים כמו שינוי בגובה או בטמפרטורה.

#3
+4
Danubian Sailor
2012-06-11 19:27:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אין אלגוריתם פשוט לחישוב צרכי הקלוריות. זה תלוי בתנאים רבים, כמו עוצמת הטרק, הטמפרטורה והלחות, חילוף החומרים שלך, מה אתה לובש וכו '.

השימוש הקלורי האופייני שלי (משקל 70 ק"ג) בהרים שנמדד בקרנה גורה ב אוגוסט, המסלול בין 20 ל -30 GOTs (1 GOT הוא מרחק של קילומטר אחד או גובה של 100 מ ') היה בין 4500 ל- 6000 קק"ל. לאישה, 50 ק"ג, יש שימוש באותה תקופה בקלוריות בין 3000 ל 3500 קק"ל.

המכללה שלי כותבת עבודת רופא על סמך מדידות כאלה, ואעודד אותה לפרסם את התוצאות. אך הסכומים שלמעלה הם, לטענתה, אופייניים.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...