שְׁאֵלָה:
האם תזונה מגוונת נחוצה בזמן תרמילאות?
J.T. Hurley
2012-01-25 07:37:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לעתים קרובות כשאני מתכנן אוכל לטיול תרמילאים, אני מסתמך בכבדות על כמות גדולה מאוד של תערובת שבילים מגוונת במיוחד, ורק זורק כמה ארוחות קטנות ומעטות ארוחות "לבישול" למגוון. לא חליתי (למיטב ידיעתי) שום מחלה מכך, אך חבר הביע דאגה שחוסר המגוון יגרום לבעיות בהתחשב בלחץ הטיול. האם אני עושה לעצמי שירות רע?

זה יכול להיות רעיון טוב לציין - בערך - את משך הזמן שאתה הולך לתרמילאים. כמה ימים, או יותר משבוע? כמה שבועות?
אשמח לשמוע ממישהו שצריך חלבונים אמיתיים. פוסט בבלוג של NOLS דן במחקרים המראים אובדן מסת שריר (ושומן) לאחר קורסים ב- NOLS. נראה מקום מעניין להתחיל עם תזונה.
חָמֵשׁ תשובות:
#1
+11
xpda
2012-01-25 07:54:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

לוקח יותר מ 4-5 ימים לבעיות מדיאטה מוגבלת, כל עוד אתה מקבל מספיק דברים קצרי טווח כמו מלח (שבדרך כלל לא מהווה בעיה). למרות זאת, בדרך כלל אני לוקח כמה לעיסות פלינטסטון וארוחות מיובשות כדי להיות בריא.

האם יש לך אסמכתא ל"זה לוקח יותר מ 4-5 ימים לבעיות מדיאטה מוגבלת "?
#2
+10
Kate Gregory
2012-12-16 22:59:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הייתי מחלק את הצרכים התזונתיים שלך לטווח ארוך, בינוני וקצר.

דברים כמו ויטמין C וויטמין A הם לטווח ארוך. שבוע-שבועיים של קצר עליהם לא יגרום לך לבעיות במהלך הטיול, וגם לא לאחר מכן כשאתה חוזר לדפוסי האכילה הרגילים שלך. אתה יכול בעצם להתעלם מהם, שזה סוג של מטלטל כי זה יהיה החסרון הקל ביותר לתקן, על ידי נטילת מולטי ויטמין או תוספי מזון אחרים.

לטווח בינוני יהיו שומן וחלבון. רוב האנשים אוכלים הרבה חלבונים - בשר בקר, אגוזים בתערובת השביל, חמאת בוטנים - וגם מקבלים מספיק שומן. אם מסיבה כלשהי היית אוכל ארוחות כמו "פסטה עם חמאה אבל לא גבינה" ו"אורז לבן עם ירקות "אז אולי היה חסר לך חלבון. (אני אומר אולי מכיוון שבדגנים יש מעט חלבונים, ובדרך כלל אנו זקוקים פחות ממה שאנחנו חושבים.) זה יתבטא בעיקר כרגש רעב מוקדם מדי בהתחשב בכמות העבודה שאתה עושה ואולי לא ישן טוב. אם זה יימשך מספיק זמן אתה עלול להיות מוטרד מבעיות עיכול. מקריאת ספרים על משלחות ארוכות נראה שזה חודש ללא שומן ומעט מאוד חלבון לפני שהדיזנטריה תיכנס.

לטווח הקצר הדאגה הגדולה שלך היא סיבים. אם אתם לא אוכלים שום פירות או ירקות, ולקחתם לחם מקמח לבן ופסטה, אורז לבן וכו 'וללא קטניות, יתכן שלא תקבלו שום סיבים. בהתאם לגילך זה יכול לגרום לך להרגיש מאוד לא נעימה תוך מספר ימים בלבד. זרוק מעט התייבשות מכיוון שאתה מזיע ושותה מים לא תמיד ביד, ואתה עלול להרגיש סתום מאוד.

הפתרון לסיבים עשוי להיות קרוב לתערובת השבילים שלך, אם הוא מלא בפירות יבשים. אם אתה מתעלם מהפירות היבשים, או אם תערובת השבילים שלך מלאה ב- M&M, אז עליך לוודא שאתה אוכל ירקות. תערובת מרק מיובש עשויה להוביל לארוחות צהריים נחמדות ולדאוג לכך עבורכם, או שתנסו לבשל לעתים קרובות יותר. או שתוכל לשים לב לאותן מודעות המיועדות לקהל של 50+ ולהביא תוסף סיבים - מהסוג שאתה מערבב למים יהיה כנראה הכי טוב.

אם הדאגה שלך היא "אני מרגיש בריא וחזק, הגוף שלי עובד מצוין במהלך הטיול, אבל האם אני מכוון את עצמי לבעיה בריאותית ארוכת טווח עם שבוע של חסך מדי פעם "הייתי אומר חד משמעית שאתה לא. הרגל של שקיות צ'יפס על הספה שנמשך שנים יכול לעשות זאת; שבוע ללא מספיק סיבים או ויטמין A לא.

+1, אבל השאר את האורז הלבן בבית. יש לו כמעט את כל החומרים המזינים שהוסרו, אז זה פחמימות ריקות. בנוסף, הוא פוגע בגוף מהר מדי מכיוון שהוא קל מדי לעיכול. אני משתמש באורז חום במקום. לוקח יותר זמן לספוג ועדיין יש בו חומרים מזינים. בעיקר, עם זאת, מדובר בקצב הספיגה.
+1 - סיבים זה משהו שבדרך כלל אני מתחרט עליו אם אני מדלג עליו.
#3
+5
Don Branson
2012-12-16 03:07:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני לא חושב שתזונה מוגבלת תגרום לך לבעיות בריאותיות. (אזהרה, אני לא רופא ...)

אך זכור כי טיולים הם בדרך כלל פעילות מאומצת. אתה צריך אנרגיה, והרבה. אתה זקוק לאנרגיה לטווח הקצר, לטווח הבינוני ולטווח הארוך. ארוחה של פסטה מחיטה מלאה עם מעט טונה או סלמון מתוך שקיק ומעט שמן זית ומלח תעניק לכם אנרגיה לטווח קצר מפחמימות, לטווח בינוני מהחלבון וארוך טווח מהשומנים, ועוד מלח כדי לחדש את מה שאיבדת כשנשארת לחה. אני יכול להחזיק מעמד הרבה יותר זמן והגבעות פחות מרשימות כאשר הדיאטה שלי מכוונת. לכן, ככל הנראה לא תחלה, אך ייתכן שתחלוף בקצרה.

#4
+3
Dante Martinez
2012-06-05 16:56:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

זה תלוי גם במה שהדיאטה המוגבלת שלך כוללת. אתה יכול לחיות די טוב על שום דבר חוץ משעועית ואורז במשך חודשים רבים במידת הצורך. תערובת שבילים ומטלטלת, כנראה לא כל כך.

אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לאכול על שביל הוא שילוב שבילים. זמן רב מאוד לעיכול לאגוזים ונשרפים קלוריות נחוצות לעיכולם. בשר מכל סוג שהוא גם קשה יותר לעיכול וקרטוע גרוע עוד יותר. לפחות הבשר או המטומטם מספקים לכם חלבון נחוץ. תערובת שבילים תמלא את בטנכם אך היא אינה מזינה או קלורית במיוחד בגלל צפיפותה.

מצא כמה מתכונים טובים של שעועית ואורז. אלה קלוריות הרבה יותר לכל צפיפות ומספקות את הפחמימות, הסוכרים, השומנים והחלבון שאתה צריך.

מעניין באגוזים: תמיד המליצו לי להביא אגוזים לטיולים (הר וים / נהר) מכיוון שהם עוזרים להרגיש שובע. האם זה רק חצי מהסיפור?
הייתי מעוניין בציטוט למידע האגוזים. על מה אתה ממליץ כמקור לשומנים?
#5
+1
Danubian Sailor
2012-06-05 12:45:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

יש אנשים שיש להם התנגדות רבה לדיאטה מוגבלת.

שמעתי הרבה סיפורים מהאנשים שפגשתי במהלך טיפוס הרים על טיולי ההרים הגבוהים שלהם, שם התזונה שלהם התבססה בעיקר על סולת אבקה מעורבבת עם אבקת חלב (משהו שאינו מתאים לי בגלל חוסר סובלנות ללקטוז). אחד מהם אמר שהוא איבד לאחר כ -1.5 שבועות משקל של 10 ק"ג ... אך הוא עדיין מרגיש טוב ...

עם זאת, השימוש הקלורי בתרמילאות בקושי בינוני לגבר הוא כ- 5000- 6000 ליום, כל כך די גבוה (השתתפתי במדידות).



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...